Jarosław Narymunt Rożyński

Janusz biznesu

3 grudnia 2016r

Najlepiej o umiejętnościach zarządzającego świadczą wyniki finansowe realizowanych przez niego przedsięwzięć. Na reklamę obligacji 500+ za kwotę 780 tysięcy złotych, rząd wydał 5 mln złotych. Innymi słowy na reklamę produktu wartego 100% wydano 641% jego wartości.

Tylko w tym roku z tytułu programu 500+ odpłynie z budżetu państwa ponad 17 mld złotych. Nic dziwnego zatem, że rząd szuka pieniędzy gdzie tylko może. Wraz z końcem 2016 roku budzą się pytanie - skąd weźmiemy pieniądze na 2017 rok, skoro ledwo spinamy budżet w 2016 ?

Oczywiście fakt, że obligacje są 6-letnie i 12-letnie nie jest przypadkowy. Chodzi o to, aby dług zaciągnąć teraz, a spłatą obciążyć następną ekipę rządzącą.

Efekt tego wspaniałego pomysłu to oczywiście spory zastrzyk finansowy dla mediów.

Narodowych mediów.

- Jarosław Narymunt Rożyński,
www.prezydent.org.pl